iTid tidredovisningssystem


Om du sedan väljer till iFaktura får du automatiskt med inmatade tider och kostnader på fakturan. Enkelt och bekvämt!
Våra egna produkter iCRM, iTid och iFaktura är rollstyrda och modulariserade. Det innebär samordningsvinster om du abonnerar på två eller flera system, du kan använda systemen i samma gränssnitt utan att behöva logga in på nytt. Du har tillgång till data som delas mellan systemen, enkelt och bekvämt. Produkterna är utvecklade med tanke på att passa små och medelstora företag och kan användas var och en för sig eller tillsammans under gemensam inloggning. Detta är en "molntjänst", det innebär att du inte behöver installera nya programvaror för att använda våra system, en webbläsare och internet är vad som krävs, du kan starta upp arbetet i systemet omedelbart. Fördelarna med att använda ett webbaserat system med gemensam databas gör att problem med offline-användande och datasynkronisering elimineras och ingen egen it-support behövs.
>>> Registrera dig nu, få 30 dagar kostnadsfritt!

Kontakta oss, våra kontaktuppgifter finns under Kontakt. Om du vill att vi kontaktar dig, använd vårt kontaktformulär.
Grafisk design: Rickard Andersson