iCRM säljstödsystem

iCRM
EJ LANSERAD PRODUKT
iCRM_240.pngÖka försäljningen, få nöjdare kunder och full kontroll över företagets försäljningsprocesser!

iCRM är ett säljstödsystem som hjälper dig hålla ordning på alla dina kunder, kontakter, din egen planering och kalender. Du planerar din tid och skapar att-göra-listor, sedan påminner iCRM dig när det är dags. Ni kan vara flera som jobbar tillsammans och dela på kontaktinformation, kalendrar och aktiviteter. Det inbyggda flödet i iCRM ger dig ett arbetssätt som fungerar.
Ditt nuvarande register är inte bortkastat, vi hjälper dig med dataöverföringen till iCRM.

Våra egna produkter iCRM, iTid och iFaktura är rollstyrda och modulariserade. Det innebär samordningsvinster om du abonnerar på två eller flera system, du kan använda systemen i samma gränssnitt utan att behöva logga in på nytt. Du har tillgång till data som delas mellan systemen, enkelt och bekvämt. Produkterna är utvecklade med tanke på att passa små och medelstora företag och kan användas var och en för sig eller tillsammans under gemensam inloggning. Detta är en "molntjänst", det innebär att du inte behöver installera nya programvaror för att använda våra system, en webbläsare och internet är vad som krävs, du kan starta upp arbetet i systemet omedelbart. Fördelarna med att använda ett webbaserat system med gemensam databas gör att problem med offline-användande och datasynkronisering elimineras och ingen egen it-support behövs.

Kontakta oss, våra kontaktuppgifter finns under Kontakt. Om du vill att vi kontaktar dig, använd vårt kontaktformulär.

Italic AB
Storgatan 34 (Besök)
Smedjegatan 19 (Post)
972 32 Luleå
0920-23 56 50
test
Grafisk design: Rickard Andersson